Prezentarea societatii
S.C. Parking S.A. gestioneaza momentan 18711 de parcari de resedinta. Solicitarile sunt mai multe decat locurile disponibile, dar ne straduim sa satisfacem toate cererile.
Hotararea de Consiliu Local nr.224 din 26.07.2018
Hotararea de Consiliu Local nr.169 din 30.05.2018
Hotararea de Consiliu Local nr.123 din 24.04.2018
Hotararea de Consiliu Local nr.57 din 27.02.2018
Hotararea de Consiliu Local nr.23 din 25.01.2018
Hotararea de Consiliu Local nr.293 din 26.10.2017
Hotararea de Consiliu Local nr.250 din 28.09.2017
Hotararea de Consiliu Local nr.220 din 24.08.2017
Hotararea de Consiliu Local nr.189 din 31.07.2017
Hotararea de Consiliu Local nr.151 din 29.06.2017
Hotararea de Consiliu Local nr.128 din 25.05.2017
Hotararea de Consiliu Local nr.84 din 30.03.2017
Hotararea de Consiliu Local nr.44 din 23.02.2017
Hotararea de Consiliu Local nr.14 din 26.01.2017
Hotararea de Consiliu Local nr.343 din 23.12.2016
Hotararea de Consiliu Local nr.246 din 29.09.2016
Hotararea de Consiliu Local nr.232 din 31.08.2016
Hotararea de Consiliu Local nr.166 din 26.05.2016
Hotararea de Consiliu Local nr.88 din 24.03.2016
H.C.L. nr. 103 din 27.04.2023
H.C.L. nr. 105 din 27.04.2023
Regulamentul privind organizarea licitatiei pt. un loc de parcare de resedinta
Codul Etic Al
Consiliului De Administrație S.C. PARKING S.A.- publicat la 27 mai 2024
Regulamentul de guvernanta corporativa
Declaratia de conformitate guvernanta corporativa
Politica si criteriile de remunerare
Director
Morosanu Ionut Alin
Curriculum Vitae
Consiliul de administrare
Diaconu Iulian
Curriculum Vitae
Azoiţei Lăcrămioara
Curriculum Vitae
Ciurea Silviu Ştefan
Curriculum Vitae
Agenda conducerii
Aspectele aprobate de Guvernul Romaniei prin Memorandumul privind "cresterea transparentei si standardizarea afisarii informatiilor de interes public" din luna martie 2016, precum si H.G. 583 din 10 august 2016, prevad o actualizare periodica si mentionarea activitatilor desfasurate de catre conducerea societatii noastre.
Agenda conducerii pentru anul 2021 - publicata la 16 feb. 2021
Agenda conducerii pentru anul 2020 - publicata la 15 apr. 2020
Agenda conducerii pentru anul 2019
Agenda conducerii pentru anul 2018
Agenda conducerii pentru anul 2017(realizat)
Agenda conducerii pentru anul 2017
Regulamente si coduri
Regulamentul de organizare si functionare (anexa nr. 3 la H.C.L. nr. 174 din 16.05.2022)
H.C.L. nr. 174 din 16.05.2022
Codul de conduita etica
Organigrama
Reprezentarea grafica a structurii societatii noastre se poate examina mai jos.
Cariera
Anunt selectie membri C.A. (septembrie 2017)
Bibliografie membri C.A.
Formular inscriere
Declaratie acord prelucrare date personale
Declaratie independent conform art. 138 cu 2
Declaratie conflict de interese
Declaratie art. 6 din O.U.G.
Declaratie membru cel mult 3 consilii
Declaratie destituire
Scrisoare de asteptari in procesul de recrutare membri C.A.
Clasamentul candidatilor pentru C.A. (octombrie 2017)
Anunt angajare - publicat la 11 mar. 2021
Raport evaluare candidati - publicat la 12 apr. 2021
Lista scurta a candidatilor inscrisi pentru postul de director - publicat la 16 apr. 2021
Raport privind rezultatul interviului pentru selectia candidatilor - publicat la 23 apr. 2021
Anunt selectie membri C.A. - publicat la 07 iun. 2021
Formular inscriere membri C.A. - publicat la 07 iun. 2021
Declaratie privind statutul de independent - publicat la 07 iun. 2021
Declaratie de consimtamant - publicat la 07 iun. 2021
Declaratie privind apartenenta la C.A. - publicat la 07 iun. 2021
Declaratie privind cazierul fiscal - publicat la 07 iun. 2021
Declaratie privind cazierul judiciar - publicat la 07 iun. 2021
Declaratie privind conflicte de interese - publicat la 07 iun. 2021
Declaratie privind destituirea - publicat la 07 iun. 2021
Declaratie privind insolventa sau falimentul - publicat la 07 iun. 2021
Declaratie privind obtinerea de date - publicat la 07 iun. 2021
Declaratie privind situatiile prevazute la art. 30 alin. 9 - publicat la 07 iun. 2021
Declaratie privind situatiile prevazute la art. 6 - publicat la 07 iun. 2021
Rapoartele de activitate si alte rapoarte cerute de lege sunt prevederi exprese ale Legii 544/2001 (art.5 alin. 3). Cadrul orientativ pentru raportul de activitate este prevazut in anexele H.G. nr. 123/2002 pentru aprobarea normelor metodologice ale Legii 544/2001.
Raport anual al directorului pentru anul 2023 publicat la 27.05.2024
Raportul anual al consiliului de administratie 2023 publicat la 27.05.2024
Raportul de activitate al consiliului de administratie la 2022 publicat la 29.05.2023
Raportul de activitate al consiliului de administratie la 2021 publicat la 18.04.2022
Raportul de activitate al consiliului de administratie la 30.06.2017
Raportul anual de activitate al consiliului de administratie 2017
Raportul de activitate al consiliului de administratie la 30.06.2018